Callcenter - Kundeopplevelse - kontinuerlig forbedring


Unilabs Norge AS er en del av Unilabs Group med en omsetning på ca 1 milliard euro og over 10 500 ansatte i 14 land.

Unilabs er en av Norges ledende leverandører av radiologi og laboratoriemedisin.

Selskapets medisinske spesialister er blant de fremste i landet og ved siden av topp moderne utstyr gir dette trygghet for både pasienter og medarbeidere.

Virksomheten har hovedkontor sentralt i Oslo og består av 400 ansatte fordelt på 12 røntgeninstitutter og 2 laboratorier i Norge

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet leder for kundesenteret med sine 31 ansatte
  • Kontinuerlig forbedre kundeopplevelsen i møte med kundesenteret i Unilabs
  • Bidra til å forbedre og effektivisere driften av kundesenteret
  • Sikre fremdrift og produktivitet i prioriterte arbeidsoppgaver
  • Adressere og fasilitere hindringer i prioriterte oppgaver 
  • Kontinuerlig identifisere forbedringsområder og utvikle metoder for hvordan teamet kan øke effektivitet og forbedre syklustider
  • Etablere et miljø der kontinuerlig forbedring av arbeidsprosesser er i fokus 
  • Optimaliser for ende-til-ende flyt av verdi, ikke av ressursutnyttelse
  • Bidra til å forbedre og effektivisere leveransene av våre laboratorie- og radiologitjenester
  • Lede forbedringsinitiativ og prosjekter
  • Utarbeide og analysere hypoteser, gjennomføre tester/piloter og måle effekt
  • Gjennomføre rotårsaks- og verdistrømsanalyser
  • Organisere, prioritere og lede aktiviteter og prosjekter med interne og eksterne partnere
  • Lang- og kortsiktig resultatutvikling, både økonomisk og kvalitetsmessig  
  • Leverandørkontakt

 

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er genuint opptatt av vekst med fokus på kundeopplevelse og flyteffektivitet. Din smittende besluttsomhet engasjerer kolleger og leverandører til å yte sitt beste i leveranser som gir fornøyde kunder og støtter opp under Unilabs mantra: CARE BIG

Du har en sterk evne til å motivere andre, og til å bygge bro mellom ulike miljøer og fagområder. Du er ikke redd for å ta opp utfordringer, gi tilbakemeldinger og drive endring for å fjerne hindringer for teamet. Vi tror at du liker å utfordre status quo og gjør det på en positiv måte. Du tror såpass mye på smidig og Lean at du klarer å få andre til å tro på det samme gjennom tilstedeværende, arbeidskapasitet og gjennomføringskraft. Vi ser spesielt etter deg som er analytisk og systematisk, og har en brennende interesse i å bruke innsikt og analyse til å optimalisere arbeidet med kundeopplevelsen.

Kvalifikasjoner

Du har med deg 3+ års erfaring med

  • LEAN prosessforbedring
  • Rotårsaksanalyser
  • Fasilitering av arbeidsgrupper
  • Business case analyser
  • Estimering og måling av effekt
  • Erfaring fra kundeservice eller driftsledelse med gode resultater
  • Erfaring med teknologidrevet endringsledelse

Stillingen rapporterer til Operations Director. Du vil lede et team som skal bli selvorganiserende og selvstendig i utførelse av arbeidet.

Les mer her

Resultater